Tuesday 22 May 2012

Benang nona untuk dijual....

Assalamualaikum dan salam ceria semua....minggu lepas ade tolong belikan benang nona utk salah seorang member di YLM...kesian akak ni, dia duk sabah, mungkin susah kot nak cr benang nona plus akak ni br lepas bersalin.... :) so, sy tlg la belikan benang yang akak ni berkenan... :) tak sempat nak tangkap gmbr benang yg diborong hari tu..

Disebabkan ramai jugak rakan-rakan diluar sana yang mencari benang nona, maka sy akan mula membantu rakan-rakan diluar sana untuk mendapatkan benang ni...Secara jujurnya saya dpt benang ni dengan harga RM8.00 sepaket (ade 5 ketul benang) dan saya akan charge RM 2.00 untuk sepaket (kos saya nak gi kedai tu utk beli benang dan kos utk sy ke pos office)...So kepada yang berminat, boleh la order dengan sy...postage charge bergantung kepada jumlah benang yang dibeli ye... :)

So, sekiranya anda berminat, jgn malu2 untuk contact sy ye...kod benang nona yang ade kat kedai tu seperti dlm gmbr bawah ni...tolong mention kod benang semasa membuat pembelian ye... :D






7 comments:

  1. bleh oder untuk saya sekali tak kat tempat saya pun susah nak dpat kan benang nona...saya nak warna 66 sepeket dan N3 sepeket.

    ReplyDelete
  2. ok..boleh je... :) nanti tlg email nama dan alamat penuh ke email hanacraftyworld@gmail.com dan sy akan berikan detail bank...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siti Zaharah Bt Mohd Zain
      No3 Kampung Bukit Kukus,
      Jalan Lunas,
      09600 Lunas Kedah.

      email: szahara@streamyx.com

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Sya sdg mcari benang emas cap Nona LIGHT GOLD. sya dah buat kja sparuh jln sbb benang ni out of stock kat kdai.. any idea.. sbrg info ttg harga bole email sya ( rane1121@yahoo.com) thks..

    ReplyDelete
  5. Ada email x sis.sbb sy pun berminat utk beli benang nona dgn sis..

    ReplyDelete