Sunday 1 January 2012

Bismillah....

Assalamualaikum dan salam perkenalan.....

Azam baru tahun 2012, mahu belajar  knitting and crochet seberapa banyak yang boleh...pelik tak??hm, tak pelik kot...knitting and crochet ini blh dikatakan aktiviti yang dilakukan untuk mengisi masa lapang...Walaupun masa yang ade tak mencukupi, namun mahu jugak belajar...Kalo ada rezeki, mahu menjadikan hobi ini sebagai salah satu sumber rezeki saya nanti...

Sebenarnya sangat2 teruja dengan hasil kawan2 yg rajin mengait ini... :) so, saya mahu cuba hasil tangan saya sendiri...saya budak baru belajar....hope blh dpt tunjuk ajar dan support dari kawan2 yg ade hobi sama dengan saya ini... :)

2 comments:

  1. yeyyy best nya ...ada geng ley share minat mengkait ...tp akak lom pandai knitting hikssssss . Lepas nih Farhana kena ajar akak la

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy budak br belajar kak...lg ramai otai2 yg pandai crochet n knitting...Insya Allah, kalo reti, mmg blh tlg... :)

      Delete