Monday 2 January 2012

Projek Pertamaku

Sebelum ini, pada zaman sekolah dulu2 rajin juga la mengait alas tv, radio, video....Tu pun belajar dari jiran...so, ilmu tak cukup mendalam la... Tiba2 sekarang ini, hobi lama saya ini kembali semula...kali ini, saya mulakan dengan knitting....pelik bila selalu dengar knitting....so, teruja la untuk mencubanya...Rupa2nya tidaklah sesusah mana...buat permulaan ini, saya belajar knitting ini dari Lily Handicraft. Kita hanya perlu membeli peralatan knitting dari mereka dan kita boleh belajar knitting secara percuma....disebabkan tidak tahu asas2 knitting, maka saya pun mula la belajar knitting dari sana...Projek pertama saya ialah Baby Vest untuk anak tercinta saya Syed Faheem ( 9 bulan). 

Alhamdulillah, berjaya juga menghasilkan baby vest yg sangat cute untuk anak saya... :)

ha...ni la hasil dr projek pertamaku..
sangat berpuas hati... :)

My little son with his new vest...

Amma suruh Faheem pakai vest tu..
tp Faheem nak tlg amma buka vest tu pulak... :)

No comments:

Post a Comment